Τηλεφωνικές Παραγγελίες: 210 5738330 / Δωρεάν μεταφορικά άνω των 50 ευρώ
 

Αλλαγές & Επιστροφές

ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Αλλαγές γίνονται δεκτές με την προϋπόθεση ότι:

• Θα επικοινωνήσετε μέσα σε 14 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ( 2105741840 ή μέσω email στο info@milanos-shoes.gr ).

• Τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, δηλαδή να βρίσκονται στην αρχική τους (εργοστασιακή) κατάσταση.

• Το προϊόν συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο.  

 Για την επιθυμία σας να αλλάξετε τα προϊόντα που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε στο (210) 5741840  αναφέροντας ημερομηνία/αριθμό παραστατικού αγοράς όπως και την αιτιολογία της αλλαγής εντός της ως άνω προθεσμίας. Άν το προϊόν που παραλάβατε δεν είναι αυτό το οποίο παραγγείλατε ( άλλος κωδικός, σχέδιο, χρώμα κλπ. ) η επιστροφή και η αποστολή του νέου γίνεται με έξοδα δικά μας, η αν θέλετε να αλλάξετε το χρώμα ,το νούμερο, η άλλο κωδικό για την πρώτη αλλαγή δεν επιβαρύνεστε με έξοδα αποστολής για την επιστροφή του,Επιβαρύνεστε όμως για τα έξοδα αποστολής της αλλαγής σας(Νομός Αττικής 3 ευρώ,υπόλοιπη Ελλάδα 3,90 ευρώ) και εφόσον τα έξοδα αποστολής της αλλαγής σας πληρωθούν με αντικαταβολή επιπλέον 1 ευρώ.

- Σε περίπτωση λάθους παραγγελίας από εσάς, επιβαρύνεστε με τα έξοδα επιστροφής και αποστολής.

-Η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι το κατάστημά μας στην Λεωφόρο Θηβών 137, Περιστέρι.

Στην περίπτωση που αδυνατείτε να παραλάβετε το προϊόν για οποιονδήποτε λόγο(ανύπαρκτη διεύθυνση, αδυναμία πληρωμής, δεν μπορεί να σας βρει το courier κ.α.)το προϊόν θα παραμένει στο κατά τόπους κατάστημα courier για 5 εργάσιμες μέρες και αν δεν μπορείτε να παραλάβετε εκ νέου τότε θα επιστρέφεται στην έδρα μας. Όμως σε περίπτωση επικοινωνίας σας με εμάς, με την σύμφωνη γνώμη μας μπορεί να παραταθεί η παράδοση του.

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Σε περίπτωση σύναψης σύμβασης από απόσταση με καταναλωτή η υπαναχώρηση είναι δυνατή μόνο μέσα σε προθεσμία 14 ημερών από την παραλαβή. Σε περίπτωση έγκυρης υπαναχώρησης για να σας επιστρέψουμε το σύνολο των χρημάτων σας θα πρέπει το προϊόν να παραδοθεί στην έδρα μας με έξοδα του αποστολέα (Θηβών 137 Περιστέρι), να είναι στην αρχική του συσκευασία ( κλειστή συσκευασία ) και κατάσταση, και να συντρέχουν οι λοιπές προϋποθέσεις που τίθενται από το νόμο και τους γενικούς όρους του καταστήματός μας. Μετά την πάροδο των 14 ημερών για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης δεν είναι δυνατόν να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχετε αγοράσει. Δικαίωμα υπαναχώρησης δεν υφίσταται σε περίπτωση σύναψης της σύμβασης στο φυσικό κατάστημα ή παράδοση με άνοιγμα της.Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει το κόστος μεταφορικών επιστροφής του προϊόντος αλλά και το κόστος των μεταφορικών της αρχικής αποστολής με την προϋπόθεση ότι το προϊόν σας είχε αποσταλεί με δωρεάν μεταφορικά.

Επιστροφές γίνονται δεκτές με την προϋπόθεση ότι:

• Θα επικοινωνήσετε μέσα σε 3 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

• Τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε,χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους,δηλαδή βρίσκονται στην αρχική τους (εργοστασιακή) κατάσταση.

• Το προϊόν συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο.Για την επιθυμία σας να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε στο (210) 5741840  αναφέροντας ημερομηνία - αριθμό παραστατικού αγοράς όπως και την αιτιολογία της επιστροφής εντός της ως άνω προθεσμίας. Εφόσον κανονισθεί  η επιστροφή,  η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι στο κατάστημά μας (Θηβών 137, Περιστέρι).

Αν στείλετε μέσω courier, πρέπει να:

1.Συσκευάσετε το προϊόν εκ νέου ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.

2.Τοποθετήσετε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέσετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή.

3.Αποστείλετε το δέμα.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.Επίσης επιβαρύνουν τον πελάτη και τα έξοδα αποστολής της αρχικής παραγγελίας του μόνο στην περίπτωση όπου όταν του είχε σταλεί η παραγγελία ήταν δωρεάν τα έξοδα αποστολής.

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο (210) 5741840, είτε μέσω e-mail στο info@milanos-shoes.gr.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως  με τον τρόπο που επιλέξατε να πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 3 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Η επιστροφή μπορεί να γίνεται με πίστωση λογαριασμού σας που θα μας γνωστοποιήσετε σε λογαριασμό της ALPHA BANK ή της τράπεζας ΠΕΙΡΑΙΩΣ. Σε περίπτωση που μας υποδείξετε τραπεζικό λογαριασμό κατάθεσης της επιστροφής των χρημάτων σας σε άλλη τράπεζα εκτός των ανωτέρω επιβαρύνεστε με έξοδα μεταφοράς εως και 4 ευρώ.



@Instagram